We gaan de vierde week in! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wies Arkel - Jansen - WaarBenJij.nu We gaan de vierde week in! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wies Arkel - Jansen - WaarBenJij.nu

We gaan de vierde week in!

Blijf op de hoogte en volg Wies

21 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De tijd vliegt hier, ik ben al over de helft van mijn project deelname...

Afgelopen vrijdag was fantastisch. We hadden ´s ochtends de wii party geregeld voor de docenten. Eerst waren ze wat verlegen maar uiteindelijk zijn de meeste op het balanceboard gegaan. En ze vonden het fantastisch. Ze hebben veel gelachen om elkaar. We hadden lekkere cake en cola en hadden ballonnen en vlaggetjes opgehangen om het wat aan te kleden. De kinderen van klas 3C hadden allemaal tekeningen voor Nicole, Laura en Marije gemaakt. Om ze te bedanken. Ontzettend schattig.

´s middags lekker wezen lunchen met Nicole en haar vriend Pim, hij was donderdag avond aangekomen in kaapstad. Met de chico door de binnenstad gereden, smalle straatjes druk verkeer, aan de linkerkant... Het lukte allemaal.. Al heeft chico wel zo zijn gebruikaanwijzingen...
´s avonds zijn we uit eten geweest met Gillian, Koen, Rob en zijn vrouw Nelleke, Pim en wij vrijfen. Het was erg gezellig. Na het diner nog even naar oblivion om te dansen. Met z´n allen op de dansvloer was het erg gezellig. Om 1 uur waren we thuis en hebben nog een afzakkertje genomen...

Zaterdag ochtend vertrokken Laura en Marije, Annelies heeft ze naar de airport gebracht. Zij gaan nog lekker een week rondtoeren.
Ik ben weer ff terug mijn bed ingegaan... had een klein beetje last van een kartertje... ´s middags met Koen en Annelies naar Hermanus gereden. Via een mooie route langs de kust, hadden we prachtige uitzichten. Nergens onderweg walvissen gezien, maar gelukkig in Hermanus wel. Hier lekker tegen etenstijd wat tapas gegeten. En weer terug gereden. ´s avonds lekker vroeg mijn mandje in, want voelde me toch nog niet echt fit...

Zondag was het bewolkt en winderig, ik was nog steeds niet helemaal lekker, en heb eigenlijk gewoon heel veel geslapen. Schijnbaar had ik het nodig. Nu ben ik weer fris en uitgeslapen voor de nieuwe werkweek..

Helaas vanmorgen te horen gekregen dat Mark zijn oma vanmorgen is overleden. Dit geeft weer ff een naar gevoel. Dan ben je toch weer heel ver weg van de familie, ook al maakt het internet de lijnen veel korter, op zo´n moment wil je elkaar eigenlijk even vasthouden..... Rust zacht, oma Mol......

  • 21 Oktober 2012 - 21:47

    Frank Dool:

    Mooie verhalen Wies! Heel veel plezier en succes nog!!

  • 21 Oktober 2012 - 22:23

    Mariska:

    Gave verhalen wies!!! Super hoor!!
    Wanneer is je 1e dag hier weer?

    Genieten daar hè!!!

  • 21 Oktober 2012 - 23:39

    Hermine Jansen:

    Hallo Wies,
    Die alcoholvergiftiging kom je wel teboven. Een beetje matigen kan geen kwaad.
    Wat leuk dat het onderwijzend personeel ook op de wii hebben gestaan. een goede ervaring voor ze.
    Mama.

  • 22 Oktober 2012 - 18:47

    Petra V.R.:

    Gecondoleerd Wies ! Ja, dan is de afstand wel even groot...
    Verder leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien ! Echt een mooi avontuur ! Groet, Petra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Als fysiotherapeut werkzaam bij Fysiotherapie Soestdijk. In mijn laatste jaar van mijn Master Pediatric Physical Therapie in Breda. Waarna ik kinderfysiotherapeut ben.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 45945

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 06 December 2012

Afstudeeronderzoek

15 September 2005 - 27 September 2005

Naar Chili voor het World youth hockey promotors f

Landen bezocht: